Nikada se toliko nije pričalo o šljokicama dok na našu beauty scenu nisu kročile njih dvije – bujne kose, preplanule puti, dugih nogu i savršenog make upa. Na prvi pogled doimaju se poput izgubljenih sestara Kardashian. Sličnost je nevjerojatna.
– Mi volimo Kardashianke i definitivno su inspiracija, ali ipak smo mi ona malo starija generacija, tim Lopez & Beyonce. Usporedba nam laska, kako u fizičkom tako i u poslovnom smislu. Svatko tko zna iskoristiti svoj potencijal i dobar tajming za posao za nas je inspiracija, pa tako i sestre Kardashian-Jenner – slažu se ove dvije 35-godišnjakinje, Tia Mamić i Lada Mitrašinović, prenosi Jutarnji.hr.
One su prijateljice i odnedavno poslovne suradnice koje stoje iza Glow&Go puder losiona koji jamči trenutno preplanuli ten i poseban svilenkasti odsjaj, a ima specifičan miris ambre.

– Htjele smo stvoriti nešto zanimljivo i potrebno našem tržištu. Nama i ženama oko nas uvijek je nedostajao taj jedan proizvod kojim bismo dodale onaj final touch prilikom uljepšavanja. Dugo smo u inozemstvu nabavljale slične proizvode, priželjkujući da imamo takvo nešto i kod nas. Odlučile smo ga same napraviti. Radi se o Glow&Go puder losionu, koji smo zajedno osmislile i krenule u stvaranje tog jedinstvenog proizvoda na našem tržištu. Ideja je bila napraviti beauty proizvod, kremu, koja će koži dati jedan sjajni izgled i pritom malo sakriti one sitne nepravilnosti – objašnjava Tia za Jutarnji list.
Ideja za Glow&Go rodila se prije svih mjera koje su ih snašle zbog koronakrize. Proizvodnja je već bila u startu kada su je Tia i Lada morale zaustaviti. Ideja za biznis im je sinula dok su komentirale slike stranih influencerica. Za oko im je zapela svjetlucava i glatka koža.
– Iskreno, pitale smo se je li to filter ili neki proizvod i došle smo na ideju da možda mi same probamo napraviti nešto slično, kako bi nam koža tako izgledala u svakom trenutku. Nismo računali na pandemiju, ulovila nas je kao i sve druge nespremne, međutim, samo mjesec dana kasnije krenule smo – rekla je Lada.

– Naš proizvod je dekorativne prirode, taj segment u prodaji i beauty industriji nije predvidljiv i nama nije bilo niti na kraj pameti da će Glow&Go polučiti toliki uspjeh u toliko kratkom vremenu – objašnjavaju.
Glow&Go pogrešno je, kažu, definirati samo kao shimmer, kozmetički preparat obogaćen mikropigmentima koji stvaraju svjetlucavi odsjaj.
– Njegova funkcija puno je kompleksnija i konkretnija. Upravo iz tog razloga je i nastao naziv puder losion s obzirom na to da se našim proizvodom postiže efekt najlonke na nogama zbog prekrivanja sitnih nedostataka i laganog glow efekta koji se ne postiže šljokicama, već pigmentima koji reflektiraju svjetlost – naglašava Tia.
AUTOR: Jutarnji list