Izvor slike: Narod.hr

Nijemci u posljednjih 90 dana i posebice u zadnja dva tjedna na Googleu ključnim riječima poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor puno više pretražuju Hrvatsku nego Španjolsku, Italiju ili Grčku, pokazalo je istraživanje agencija Arbona.

Pretražujući na Googleu destinacije za godišnje odmor, Nijemci najviše pretražuju Hrvatsku, čime je njezin indeks u pretragama tih ključnih riječi (godišnji odmor) veći od 75 posto, a ide i na 100 posto, što znači da na Googleu često pretražuju samo Hrvatsku.
Broj pretraga povećava se i otkako su otvorene naše granice: “Taj je indeks puno veći nego imaju primjerice Španjolska, Italija i Grčka, za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista. Ovakvo pretraživanje znači i da Hrvatska prednjači kao destinacija gdje bi mnogi od njih rado proveli godišnji odmor”, ističu iz Arbone, certificiranog hrvatskog partnera Googlea za tzv. AdWords.

Iz Arbone kažu i da se zbog činjenice da se Hrvatska dobro nosila s epidemijom, gosti ovdje osjećaju sigurno. Slični su rezultati i za ključne riječi “kuće za odmor” i “kampovi/kampiranje”, u čemu Nijemci po Googleu također više pretražuju Hrvatsku nego ostale tri mediteranske zemlje.
Kuća za odmor, primjerice, pojam je koji se dosta traži i iznimno često veže u pretraživanjima za Hrvatsku, za koju je i tu indeks trenutno i iznad 75 posto, a vidi se i veliki ‘skok’ u tom pretraživanju u odnosu na prije dva mjeseca.

Kampiranje u Hrvatskoj isto izaziva veliko zanimanje Nijemaca, za što je indeks u pretragama na Google na njemačkom jeziku veći od 50 posto. Iako se tu radi o nešto manjem omjeru nego za prva dva pojma, ipak za tim i dalje zaostaju Italija i Španjolska, iznose iz Arbone.

Zaključuju da se prema pretraživanjima Nijemaca na Googleu po tipovima smještaja Hrvatska ističe kao jedna od najpoželjnijih destinacija, a kako se taj trend rasta pretraživanja nastavlja, smatraju da bi iz Njemačke mogla imati dobar turistički posjet ovog ljeta.

AUTOR: Telegram