Zbog velikog dizajnerskog zaokreta novi BMW Serije 4 podigao je mnogo prašine već pri predstavljanju. Detalj oko kojeg se lome koplja je prednji dio s ogromnim ‘bubrezima’. Oni su potpuno drugačije dizajnirani nego na svim dosadašnjim BMW-ovim modelima. Toliko su izduženi da registarska pločica više nije ispod njih nego je njeno mjesto usred njih. I dok su mnogi oduševljeni izgledom nove Serije 4, neki su prilično šokirani velikim dizajnerskim zaokretom.

Ono što je najzanimljivije za nas, iza dizajna koji je podigao prašinu stoji Hrvat. Domagoj Đukec, šef dizajna BMW-a osmislio je izgled auta za koji već sad mnogi kažu da će biti najkontroverzniji model godine. Đukec je rođen u Frankfurtu 1975. godine. Uvijek je znao da želi dizajnirati automobile, a svoje prve skice automobila još je kao dijete slao za objavu u hrvatske auto magazine koji su ih nekoliko puta i objavili. Kao student i neposredno nakon studiranja Radio je u Volkswagen grupi gdje je, između ostalog, bio jedan od zaslužnih za novi dizajnerski identitet Audija. Od 2001. do 2010. godine bio je dizajner Citroëna, a njegovo djelo je bila i zadnja generacija klasičnog C5. Od 2010. radi u BMW-u gdje se popeo do samog vrha hijerarhije.

Veliki zaokret u dizajnu može se objasniti i željom BMW-a da distancira novu Seriju 4 od Serije 3 na kojoj je zasnovan. Naime, prethodni modeli Serije 4 (ranije Serija 3 Coupe) bili su vrlo slični ‘Trojci’, a to se kod novog modela izbjeglo prilično radikalnim prednjim dijelom. I ostatak automobila se razlikuje od Serije 3, no ne tako drastično da bi uznemirio neke ljubitelje BMW-a. Serija 4 je 6 centimetara niža od trojke što joj daje i mnogo agresivniji izgled.



AUTOR: 24sata