Izvor slike: Uprint.id
Osim dobrih poslovnih odluka, za uspjeh u poslovanju ključni su motivirani, svestrani i proaktivni zaposlenici
Uspješno
poduzeće u svojem timu ima najbolje ljude. Zdravo poduzetništvo je ono koje otkriva
cijelu filozofiju pametnog poslovanja: donositi kvalitetne odluke, reagirati na
vrijeme i imati u timu progresivne zaposlenike. “Uzmite mi tvornice, spalite mi zgrade. Ostavite mi samo
ljude da započnem sve ispočetka.” – jednom je rekao Thomas John Watson.
Ako ste i vi jedan od poslodavaca koji s novom godinom i novim poslovnim
planovima traži nove članove tima, sasvim je sigurno da će zaposlenici s ovim
osobinama uvelike pridonijeti uspješnosti.
Motiviranost: brojna istraživanja pokazuju kako unutar malih i srednjih tvrtki poslodavci često nisu svjesni da su upravo motivirani i zadovoljni zaposlenici jedan od važnih ključeva konkurentnosti. Zaposlenik usmjeren na ostvarenje ciljeva, poštujući vrijednosti tvrtke, a ima izraženu volju za učenjem, usvajanjem novih metoda rada i uvođenju inovacija, koji je proaktivan i zainteresiran za poboljšanje u svom radnom okruženju, ono je čemu treba težiti.
Multifunkcionalnost: razvojem novih tehnologija i sve većom digitalizacijom, ova osobina zaposlenika postaje sve važnija. Mogućnost obavljanja različitih zadataka koristeći sklop znanja i vještina može biti ključna za uspjeh, posebice manjih tvrtki. U takvim radnim okruženjima, multifunkcionalnost je važna u raznim spektrima, od tima do transporta.
Korporativna lojalnost: odanost je velika vrlina i u osobnom i u poslovnom životu. U svakodnevnom radnom okruženju važno je da poslodavac, kolege i klijenti imaju povjerenje u zaposlenika i njegovu radnu etiku. Zaposlenik mora razumjeti svoju poziciju u tvrtki, kolege i namjere strateških partnera, ne samo ono što klijenti govore već i ono što je skriveno između redova. Također, mora voditi brigu kako vrijednosti tvrtke promovira u javnosti te brinuti da njegov poslovni imidž bude u skladu s tvrtkom u kojoj radi.
Samostalnost u obavljanju radnih zadataka: zaposlenici koji imaju sposobnost uspješno rješavati probleme nisu samo dobri stratezi već i osobe koje će znati donijeti najbolju moguću odluku u nepredvidivim ili stresnim situacijama kada se traže brze reakcije. Za poslodavca to znači da ne mora, pored svog posla, igrati ulogu ‘dežurnog policajca’ i da može imati puno povjerenje u zaposlenika.
Organiziranost i kreativnost: poštivanje rokova i točnost u obavljanju radnih zadataka, redovito ažuriranje ostvarenih rezultata, čišćenje inboxa, zastarjelih materijala, informacija, osobine su bez kojih je gotovo nemoguće zamisliti idealnog zaposlenika. Svakog će poslodavca oduševiti i kreativnost te novi originalni načini obavljanja zadataka.