Učenici Osnovne škole Milana Langa iz Bregane boravili su u hotelu Duga uvala koji se nalazi u istoimenom turističkom naselju u Istri, no netom po dolasku ostali su šokirani viđenim.

Foto : Screenshot

“Soba bez posteljine, smrdljiva jastučnica sa žutim mrljama”, prepričava nam roditelj sedmaša koji je želio ostati anoniman.

Bez recepcionera

Osnovci, njih sedamdesetak i njihovi roditelji iz Bregane su izabrali agenciju Trakostyan-Tours jer, kako smo doznali, ponuđeno im je jeftinije putovanje.

“Djeci i roditeljima je prezentirano to putovanje kao nešto izuzetno, predivno, uredno…

A kad su došli tamo, vidjeli su da nema ni ljudi koji rade na recepciji.

Prezentirano je da će tu biti švedski stol, razne vrste pića, sve su im obećali. A ono, bila je kuhana riža, onda kuhana riža s graškom te kuhano povrće – brokula, cvjetača i mrkva. I neki šnicli. To je kao švedski stol. I razrijeđeni sok od naranče. Ali dobro, hrana je bila ukusna, bilo je malo siromašnije nego što je trebalo biti, ali nema veze”, govori nam roditelj.

Plijesan, djetetu padala kiša kroz krov po glavi, prljavi WC-i…

Šok je izazvala, kaže, higijena.

“Higijena u sobama je bila užasna. Plijesan po tepisima, vlaga po zidovima, jednom djetetu je padala kiša kroz krov po glavi dok spava. Zahodi su bili prljavi”, priča dalje.

Nije bilo WC papira, ručnika, samo nekoliko prljavih. Profesori su se zgražali, klinci isto tako. Došla je jedna mama da vidi o čemu se radi, poludjela je kad je vidjela situaciju. Zvala je inspekciju, koja je došla i navodno zaključila da su to tek sitni nedostaci. Ali o tome ne mogu opširnije govoriti jer ne znam sve činjenice”, navodi.

“Profesoricu izgrizle stjenice”

Problem je izbio i sa stjenicama.

“Jednu profesoricu su izgrizle stjenice. Čuli smo da su se bojali da ih ne donesu kućama. Nehumani uvjeti su bili”, navodi.

Prema informacijama koje ima, otkriva nam da je jedan kat bio sređen i uredan, dok ostali nisu. Vjeruje da je tome tako kako “ne bi baš svi mogli kritizirati da je jako loše”.

Foto : Screenshot

“Posebna drama je bila i kad su odlazili. Rečeno je da se djeca u 11 sati moraju odjaviti, čekala su ručak te je 500-tinjak djece između 12 i 13 sati trebalo ručati. Dogodio se opći kaos jer nije bilo hrane. Stavili su tek pire i deset pljeskavica. Prvih desetero djece je uzelo pljeskavice kojih je nestalo.

Onda se čekalo na druge pljeskavice, a kuhar je pekao deset po deset pljeskavica. Ma užasna atmosfera”,  prepričava.

Agencija: Uputili smo prigovore hotelu

Kontaktirali smo agenciju Trakostyan-Tours. Odgovor direktora Željka Gjuda prenosimo u cijelosti.

“Odmah po dolasku navedene grupe, te nakon prijavljenih nedostataka upućeni su naši mailovi s prigovorima u hotel Duga Uvala. Uz pisane mailove uputili smo i niz telefonskih poziva prema: recepciji hotela, voditelju prodaje hotela, direktoru hotela. 

Uz telefonske pozive dodatno smo uputili i niz sms-ova s istom tematikom. Uz gore navedeno uputili smo i suradnicima koji su u hotelu angažirani od strane nas da pripomognu ako je potrebno. 

U svakodnevnom kontaktu smo u više navrata bili sa voditeljem/učiteljem od strane škole. U svakodnevnom smo višekratnom kontaktu s našim pratiteljima koji su bili angažirani s grupom. Sve s ciljem rješavanja pritužbi.

Za sve gore navedeno postoje pismeni dokazi, ispisi telefonskih poziva i sms-ova…

Od strane hotela rečeno nam je u više navrata da su svi nedostaci ispravljeni i sanirani. Nažalost mi možemo utjecati koliko je u našoj moći da se problemi vezani uz hotel riješe, za što smo od njihove strane i od strane direktora hotela g. Galinca dobivali konstantna uvjeravanja da je u hotelu sve odrađeno????

“Čekamo reakciju hotela”

I dalje smo u svakodnevnoj višekratnoj komunikaciji s hotelom, što putem maila, ili telefonski.

Prilikom ugovaranja usluga s hotelom Duga Uvala sve je definirano Ugovorom, jedino što nije taksativno navedeno je da ručnici i jastučnice, te plahte moraju biti čisti, sobe uredne i bez tehničkih nedostataka.

Foto :Screenshot

Smatrao sam da to hotel sam po sebi mora ispoštovati sukladno kategorizaciji i dozvolama za rad. Hotel smo obišli prije početka konkretnog otvaranja sezone u više navrata, te smo na sve naše sugestije dobili potvrdan odgovor da će do otvaranja hotela biti riješene.

Po dolasku naših prvih grupa u hotel sve je bilo u najboljem redu (imamo pozitivna pismena očitovanja škola ), no s popunjenjem daljnjih kapaciteta hotela od strane nas, ali isto tako i drugih turističkih agencija s njihovim gostima došlo je do problema koji se navode.

U očekivanju smo pismenog očitovanja od strane hotela prema našim reklamacijama koje smo proslijedili od roditelja i škola, jer se primjedbe odnose isključivo na uslugu hotela. 

Reklamacije su upućene g. direktoru Galincu, te prema njegovom usmenom odgovoru očekujemo ga tijekom idućih dana i nakon toga ćemo znati što možemo ponuditi roditeljima kao kompenzaciju.

Svjesni smo da su ugovori za putovanja sklopljeni s nama, te od odgovornosti ne bježimo i na sve pritužbe ćemo odgovoriti, te pronaći najkvalitetnije moguće rješenje”, naveo je direktor Gjud.

Ravnatelj: Tražit ću službeno očitovanje

Index je upit poslao i OŠ Milana Langa iz Bregane. Ravnatelj Igor Matijašić nam je odgovorio kako su roditelji telefonski kontaktirali školu te da su dopise slali agenciji. Pitali smo ga je li on kontaktirao agenciju i hotel.

“Nakon što sam provjerio navode sa svojim učiteljima koji su bili u pratnji učenika, telefonski sam kontaktirao direktora agencije i dobio obećanje da će se sve nepravilnosti odmah ispraviti. 

Budući da tijekom boravka nisu, tražit ću i službeno očitovanje na temelju svih sugestija koje su mi učitelji napisali o tome što nije bilo realizirano ili nije bilo u skladu s onim prezentiranim na roditeljskom sastanku”, navodi.

Objasnio je kako nije škola ta koja bira agenciju.

“Procedura je ovakva – povjerenstvo sastavljeno od predstavnika roditelja (iz svakog razreda po jedan), razrednika i ravnatelja odabire tri ponude agencija koje su se javile na javni poziv objavljen na mrežnoj stranici škole. 

Nakon toga saziva se zajednički roditeljski sastanak, predstavnici izabranih agencija predstavljaju program, a roditelji većinom glasova izabiru jednu kojoj će se povjeriti organizacija putovanja. Svaki roditelj sklapa ugovor s agencijom i podmiruje troškove”, odgovorio nam je on.

Hotel: Nama se nitko nije žalio

Index je pitao Državni inspektorat što je inspekcija u ovome hotelu utvrdila.

“Koordinirani inspekcijski nadzor turističke i sanitarne inspekcije Državnog inspektorata kod predmetnog subjekta još uvijek je u tijeku te ćemo vas po njegovom okončanju pravovremeno izvijestiti o utvrđenim činjenicama”, stoji u odgovoru.

Što se tiče hotela, prema stranici Fininfo, on je u vlasništvu tvrtke ISTO Industrogradnja, čiji je direktor Josip Galinec, koji je ujedno i direktor hotela. Radi se o poduzetniku koji je javnosti poznat po tome što je brutalno pretučen 2008. godine, o čemu su tada pisali brojni mediji.

Prenosimo odgovor koji su predstavnici hotela poslali 24 sata.

“Hotel odnosno odgovorne osobe u hotelu do sada nije kontaktirao niti jedan roditelj djece koja su ove godine boravila u hotelu. Niti usmeno, a posebno pismenim putem. U hotelu je do sada boravilo nekoliko tisuća gostiju i velika većina je bila zadovoljna pruženom uslugom.

Hotel sve prijavljene kvarove i eventualne primjedbe kontinuirano otklanja. Svi prigovori koje hotel zaprimi bit će uzeti u razmatranje i po istima će se postupiti, a ako se utvrde propusti, gostima će biti ponuđena naknada sukladno standardima” stoji, među ostalim, u odgovoru.

Jako loše recenzije i iskustva prijašnjih gostiju

Treba dodati da je spomenuti hotel na Google recenzijama dobio ocjenu 2.8, što je podosta niska recenzija i da su komentari bivših gostiju vrlo kritični prema higijeni i usluzi koja se u njemu pruža.

Foto : Screenshot

“Hotel izgleda odlično na ulazu, ali izgled zavarava. Liftovi nikad ne rade pa se mora penjati po stepenicama sa koferima. Sobe su dovoljno velike i većinom uredne, ali plahte na krevetima imaju mrlje, obećani ručnici i fenovi za kosu nisu bili u kupaoni. Posuđe je prljavo i mokro (netko se može razboljeti). Sokovi imaju čudan miris i kava je sama voda. Stajanje u ovom hotelu je nehigijenski, definitivno ga neću više posjetiti”, napisao je jedan gost hotela.

“Hotel je užas živi. Hrana je odvratna i bljutava, u sobama su gljivice po zidovima, stolice su potrgane, na balkonu u nekim sobama nema stolova, kupaonice su prljave, ručnici zamazani od prijašnjih gostiju itd. Išla sam nakon 2 dana pitat za nove ručnike na recepciju jer nije bilo u hotelu sobarica, na recepciji su mi rekli da mi ne mogu dat ručnike jer se ručnici u sobama mijenjaju svaki 3 dan. Strašno, higijena 0, a o ostalom da ne pričam. Sve u svemu ne bi više nikada dala novce za to. Treba ih zatvoriti, to nisu uvjeti za normalan hotel od 3 zvjezdice jedva”, navela je druga gošća.

“Užasno. Naša soba je imala kikiriki po podu od prošlih ljudi, tijekom kiše nam je krov procurio, zavjese prljave, ručnici su svi prljavi, pod je bio mokar, vrata od balkona su potrgana, stolovi na balkonu si bili pljesni, a ograda zahrđana”, piše bivši gost hotela.

“Hotel je smeće, higijena je očajna. Toaleti su prljavi, puni dlaka. Ručnici su prljavi, imaju žute mrlje. Kreveti su premali za osobe viši od 175cm. Hodnici smrde. Vide se tragovi povraćanja po hodniku. Hrana je loša, tanjuri su ne oprani, a hrana je jako loša. Bazeni su jako nehigijenski”, navodi još jedan gost na Google recenzijama.

Autor : redakcija hr-vjesnik